De Kado Stylist



Veelgestelde vragen

 

Kennisbank

Items die gepersonaliseerd worden met de vinyl folie zijn niet vaatwasbestendig.
*
De tassen van het merk Bag-all moeten met de hand of in de machine worden gewassen op een koude, zachte stand. De tassen drogen het beste plat aan de lucht en op lage strijkstand aan de andere kant van de print worden gestreken. Droog de tassen NIET in de droger, doordat ze van 100% katoen zijn zullen ze hierdoor gaan krimpen.
De print is op waterbasis omdat er minder chemicaliën aan te pas komen en het milieu er beter van wordt. Dit betekent dat de print na het wassen iets zal vervagen. De tassen worden uiteindelijk superzacht en vintage looking.
*
De XL wijnglazen zijn het beste met de hand af te wassen voor een mooie en langdurige uitstraling.

 

  • Ik wil een product laten personaliseren hoe werkt dit?

    In het product overzicht staat een menu.
    Volg deze stap voor stap en stel samen met mij jouw item samen.
    Er zijn ruime keuze menu’s, heb je een andere wens of vraag neem dan vooraf contact met me op.

    Twijfel je over een keuze qua lettertype neem ook dan contact met me op.
    Ik stuur je kosteloos een digitaal voorbeeld toe naar wens.

  • Hoe werkt de verwerkingstijd van een gepersonaliseerd product ?

    Heb je een item gekozen met een gepersonaliseerde touch dan werk ik met een wachttijd van 5 – 7 werkdagen dit i.v.m. de levertijden van producten of materialen, het maken van een ontwerp , drukwerk verzending etc. Alles word met zorg en oog voor detail samengesteld en dit kost tijd.
    Bij mij ben je geen ordernr. maar een echt persoon!

  • Ik heb kado advies nodig kan dat?

    Jazeker dat kan, stuur me via het contact formulier je gegevens, aanvullende info over je vraag en dan maak ik een telefonische- whatsapp afspraak met je.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat ik deze heb besteld?

    Natuurlijk hoop ik dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant.

    Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag, binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort als het artikel in goede staat is. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

  • Wat is het retourbeleid voor gepersonaliseerde kado's?

    De producten die gepersonaliseerd zijn kan ik niet retour nemen. Dit zijn de producten die worden gepersonaliseerd met naam of andere tekst. Mocht er sprake zijn van een drukfout of productiefout, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst hier zelf contact over op. Binnen 30 dagen zal ik het product opnieuw produceren. Na 30 dagen kan ik helaas niks meer voor je betekenen.

  • Kan ik een kado rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?

    Op de afreken pagina kun je het vakje aanvinken voor  verzending naar een ander adres.
    Het kado word bij de juiste persoon met een stijlvolle uitpak beleving bezorgd.

  • Zijn er beperkingen aan personalisatie, zoals het aantal tekens kleur of beschikbare lettertypes?

    Ieder seizoen word er een nieuwe collectie van lettertypes samengesteld die passen bij het seizoen of thema. Toch op zoek naar wat anders? Ook hier kan ik je bij helpen.
    Neem contact met op en ik help en adviseer je graag verder.

    Qua kleurkeuze is het assortiment heel breed, op zoek naar iets specifieks?
    Ook hierbij kijk ik graag met je mee voor de mogelijkheden, de leverancier waarmee ik werk staat voor kwaliteit en service en dat bieden wij je samen.

    Het aantal tekens is afhankelijk van het product.
    Bij de product omschrijving van het item vind je hierover meer informatie om je product te laten personaliseren.

× Hoe kan ik je helpen?